Hej på er

Hej!
Jag sitter och kollar på kläder på internet. Åh vilket shop-sug jag har alltså. Vet inte när jag var inne i stan och shoppade sist. På senaste tiden har jag beställt kläder istället för att butiksshoppa och okej, visst är det riktigit skönt att bara köpa massa grejjer utan att man ens behöver lämna dörren men ändå. Det är ju något med att gå från affär till affär, pröva plagg efter plagg. Hm.. jag saknar det måste jag säga. Nu väntar jag på två till beställingar sedan får det vara nog. Här med sköts shoppandet i butiker hedan efter.
Ett par svarta skor, ett par glansiga tights, en längre vit t-shirt och en jacka är precis vad jag skulle behöva just nu. Just ja,. en ny väska också. Sen är jag hysat nöjd., åtminstonet för ett framöver.

Jag tror dessutom att jag ska börja tänka mer på hur jag spenderar mina pengar. Det går så mycket pengar på onödigt skit helt enkelt. Nu är de slut med det. Jag ska även börja lägga undan halva min lön till sommaren. Dags att börja spara så jag har något att leva på i sommar.

Jaja. Nu ska jag hoppa in i duschen och därefter se på 27 dresses som går lite senare ikväll på kanal plus. Nice.. Är galet chokladsugen också. Får se om jag hittar nått gått i kylen eller något.

Imorgon är vi lediga, vår lekton är inställd och det är toppen eftersom jag fortfarande inte känner mig frisk.

Hoppas er vecka började great.  Denice





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0