Godmorgon

Godmorgon.
Sjuk idag också,  jag är så fruktansvärt less på att vara sjuk.  Alldra helst hade jag velat ta en springtur i solen, gå på min lektion som börjar klockan två och sedan jobba tillsammans med Juila ikväll. Men det bli inget, inget av det jag vill göra funkar.  Det är sjukt att jag ens funderar på en springtur, med tanke på att min huvudverk exploderar inne i mig.
Jag ringde och sjukanmälde mig från jobbet för en timme sen eller nått sådant. Lite dumt att göra det så sent eftersom jag varit sjuk så länge, antar att jag bara hoppades på att allt helt plötsligt skulle gå över.
Mamma ska ringa läkaren idag hur som helst. Jag hoppas på en mirakelmedicin. Jag vägrar att vara sjuk under påsklovet. Absolut vägrar.



Lycka till idag Emmelie!



Puss på er.

D


Jag lämnade inte huset på hela dagen igår. Är desperat efter luft. Frisk luft. Jag ska sätta mig på balkongen ett tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0