Godmorgon!

Idag är vi lediga, mycket skönt : ) tänkte att jag skulle sova ut idag men jag har varit vaken sen kvart i 9 ingen hitt. Upptäckte igår när jag kom till hjärtis att jag glömt min mobil hemma, vilken panik jag hade de kändes helt tomt utan mobil. Så pappa kom och lämna den vid 10 någon gång i morse. Igår kväll började jag kolla på en film White noise 2, den var rätt så läskig så såg inte klart den plus jag var trött också. Men nu ska jag iallafall se klart den medans hjärtis sitter vid sin dator som vanligt, för han är så himla töntiiiig :)

Tänker fortfarande på mina skor, men de lutar åt  att jag inte köper dom. Isåfall i slutet av månden om dom finns kvar då. Måste lära mig att spara pengar mina pengis.. Nu ska jag faktiskt först göra teori, sen se film. Har med min bärbara, väldigt skönt då slipper jag ha tråkigt när jag ligger ensam i sängen :D




Later // Emmelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0