Godkväll

Hallå! nu har jag sovit en stund eller nästan 3 timmar faktiskt, ni förstår inte hur slut man blir av att vara i skolan 10 timmar och inte äta riktig mat, bara mackor och äpplen i 2 dagar. Så det var skönt måste jag säga .. Snart ska jag äta mat pommes och lövbiff mums säger jag. Ska faktiskt nu lämna min dator, sätta mig vid pappas och plugga teori. Det är inte lång tid kvar nu och jag är så himla nervös varje dag. Tvivlar på att jag kommer klara det, har varit helt säker på det förut men nu när jag börjar närma mig så börjar jag bli tveksam. Jag behöver bli peppad tror jag och det finns det ingen som gör riktigt hehe.

Så nu ska vi föra över pengarna till teorin, uppkörningen och kursen. Mina pengar kommer ta slut, nästan iallafall :(

Plus att jag vill ju ha skorna som jag visa i det förra inlägget alltså åh vad jag vill ha dom!!!

Här kan ni få en annan bild på dom, med mina andra skor som jag köpte igår i bakgrunden hehe.



hahah nästan en exakt likadan bild men men;)


Nu plugga teori, sen ikväll ska jag träffa värsta killen!


XO XO Emmelie


Kommentarer
Postat av: Jug

Strunta i körkortet och köp skor för pengarna istället! :)

2009-03-19 @ 20:25:39
URL: http://speltoken.blogg.se/
Postat av: Emmelie

gud vad du är rolig :) men ja de kan jag göra, hemskt gärna. om du vill kan du ge mig ett par också !!

2009-03-19 @ 22:58:11
URL: http://deniceochemmelie.blogg.se/
Postat av: Jug

Du kan få mina gammla Doktor Martens :)

2009-03-21 @ 23:43:25
URL: http://speltoken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0