Godkväll

Jag har precis kommit hem från jobbet. Jag ska upp om 5 timmar så blir ett kort inlägg för sen ska jag sussa.
Det var som vanligt kul på jobbet. Jag var lite rädd att de skulle pratas allt för mycket om helgens spektakel men de sp, sas var bara roliga saker. Däremot fick jag reda på att vi ska ha personalfest samma dag som vi har vår studentbal. Hur går det ihop!? Klart jag inte missar balen. Once in a lifetime liksom men ändå kan jag inte låta bli att känna mig ledsen över att jag missar personalfesten. Tror att jag ska försöka kombinera båda delarna. Först balen och sedan iväg till jobbet. Jag menar.. de pratas fortfarande om allt som hände på förra årets personalfest och jaa, jag vet inte. Känns liksom som  att jag inte vill missa den. Dock kan jag inte låta bli att bli arg på mig själv. Jag pratar ju om balen för guds skull! Studentbalen! Min studentbal! Hur kan jag ens jämföra personalfesten mot studentbalen!?  Men ändå.. vill ju inte missa något av dem. Hm. Tror jag lyssnar på Fridas råd., att åka från balen när den börjar avta. Ta med omyte och dra till personalfesten lite senare. Hm.. får se.. 

Jag har ju inte ens börjat letat balklännig ännu. Dessutom måste jag prata med Marlen ifall hon fortfarande kan fixa frillan. Börjar bli dags nu. Julia köpte ju baliljetten åt mig idag..




Ps. Till Emmelie.. Klart du fixar körkortet. Det vet jag att du gör. Det måste du göra.  Inte bara för din egen skull utan för mina örons skull. :) Dessutom är jag övertygad om att du klarar både uppkörningen och teorin galant!



Sweet dreams

Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0