Goddag!

Hello alla glada. Hoppas ni hade en trevlig fredag, vi var på rikards de var studentfest och jag var ju otaggad hela dagen liksom. Så kul hade jag inte men de var ju trevligt att träffa alla man känner. Sen åkte jag hem och sov iallafall, nu ligger jag i sängen och tänkte plugga lite teori som jag har sagt att jag ska göra varenda dag och det går bra, jag håller de.. Ikväll ska jag äta hos mamma, dom ska ha gäster och sen ska jag se på melodifestivalen med Marlene och Jörgen. Om EMD vinner så vinner jag 306 kronor, så rösta mina vänner!

Jag måste säga att jag känner mig lite smått smart, jag beställde ju kläder här om dagen som jag la upp i bloggen. Men morgonen efter får jag ett sms och mail från hm där de står att alla medlemar har 10% inte så jätte mycket men det är ju alltid nått. Så jag tar bort hela min senaste beställning och gör om den, och jagtjänar typ 150 spenn på det haha.

Hittade även ett par skor som jag verkligen tyckte var sjukt söta, men känner att jag MÅSTE spara pengar. Nu får det faktiskt vara bra med skor och allt men ibland köper jag ändå.. Men om jag är på hm och dom här skorna finns och dom passar i stl så köper jag dom då i butiken.


Såhär ser dom ut iallfall :)


 


Vill även ha dom i den här färgen.


Nu blir det plugga teori, sen en film kanske sussa en stund och sen kommer anders och hämtar mig.
Hoppas ni får en härlig lördag, och missa inte melodifestivalen ikväll!

XO XO Emmelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0