flera inlägg

Nu var det söndag igen, ni kommer att få flera inlägg så att det inte blir så jobbigt och tråkigt att läsa. Jag tänker börja från fredagen, som denice redan berättat lite om. Men ja ni vet att vi var på rikards och det var absolut ingen höjdare vi var som sagt alla ganska otaggade. Kan även säga att det nisse var för fin för att berätta i det tidigare inlägget lite längre ner, om vad julia hade på skorna var alltså hundbajs om ni inte förstod det! Det roliga var att när vi började gå ifrån rikards, vilket var 10 i 2 för vi tänkte att jag och julia skulle hämta våra saker och sen gå tillbaka til martin och firat lagomt till 2. Hur som helst
Denice säger:  Alltså vi måste verkligen vara jätte tysta för mamma och peder sover
Vi: ja vi ska vara tysta.

Men då hade vi redan kommit in i våran skrattfas där och det gick att vara lite tysta iallafall, tills julia står och tvättar hennes skor och vi frågar varför.. hahah då kom liksom "skratta åt allt" Julia säger sen efter en stund men alltså kolla så det inte kommit nått på mattan också och självklart låg det lite där också hahah. Ni kommer aldrig tro när jag säger det men det var Nisse som tog bort det HAHA.

Sen gick iallfall jag och julia vidare till shell eller 7eleven som det heter nu för att ni ska ju inte tro att killarna vänta. Sen stod vi där och tjaffsa lite och stördre oss lite allmänt på varandra jag och hjärtis så jag julia och martin gick hemåt. Sen upptäckte jag ju att jag hade glömt mina nycklar så jag satt utanför mamma i typ en kvart 20 min, frös som fan och försökte få dom att vakna. Inte nog med de nej sen kunde jag inte sova på hela jäkla natten eller morgonen som det faktiskt var.

                                              Här var vi påväg till vivo innan, lite lagomt ofixade och otaggade
      

  Fixtime för nisse vi andra var redan klara , som vanligt :)
       

  





Ser lite knasig ut men det kan jag leva med för julia och nisse var så himla glada här!




XO XO Emmelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0