...

Aa jag skriver de här så slipper varenda människa fråga hur de har gått. Jag kuggade alltså idag på teorin, jag har 3 fel för mycket. Det känns väldigt jobbigt måste jag säga. Det värsta är att jag har pluggat så mycket så jag förstår inte hur det kunde gå fel, jag har suttit uppe sent på kvällarna upp tidigt på morgonen och det första jag gjort är att sätta mig framför datorn. Imorse börja jag halv 11 men jag gick upp 20 över 8 och plugga till kl kvart i 10 ungefär.. Jag plugga i skolan, jag plugga på tåget och jag pluggade när jag vänta på att få skriva provet. Så okej om jag inte pluggat då hade jag kunnat ta att jag faktiskt inte klara det. Men nu då? Om jag klarar uppkörningen vilken jag säkert inte kommer göra med tanke på att jag blev så jävla deppad av de här så de kommer att påverka uppkörningen. Men om jag klarar de och jag ska skriva teorin nästa ggn, vart ska jag börja, vad ska jag läsa mer om? Jag har ingenaning, absolut ingenaning. Jag har hållit mig från att gråta men de har varit nära flera ggr kan jag lova, kuggar jag uppkörningen så kommer jag garanterat att gråta, inte lite heller. När jag ska skriva teorin nästa ggn tänker jag inte säga de till en ända människa, jag har berättat de här till alldeles för många och det är fan inte bra.

Hur som jag vill helst inte att någon skickar sms och säger att åååh vad synd om dig, du klarar de här de vet jag bla bla bla.. Det är jag som måste känna att jag ska klara de här och de känner inte jag alls. Nu låter jag ödet bestämma.

Så ja nu vet  ni det... Krya på dig denice jag saknar dig!
// Emmelie


Kommentarer
Postat av: Nis

Jag saknar dig också!!, när sågs vi sist? :s

2009-03-30 @ 19:47:54
Postat av: Emm

vet inte men typ 2 veckor sen :O

2009-03-30 @ 21:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0