En tisdag och har inget att göra!

Hej jag är tillbaka på biblioteket, här sitter jag med min dator, mina hörlurar och en bok. Det här är en dag där jag känner mig rätt så trött på livet måste jag säga. vad gör jag här? i en liten håla som heter kungsör? Jag stör mig på sättet dom pratar, på att dagarna går så otroligt långsamt och att teorin går åt helvete. Helt seriöst vad hade jag tänkt mig, att jag ska kunna ha körkort? jag kommer aldrig klara varken teorin eller uppkörningen. Visst jag kan köra bil och på bara 2 dagar har jag gjort jätte mycket, jag är den som kommit längst av alla på kursen men idag var jag jäkligt omotiverad och det kändes inte bra, min lärare som jag har frågade efter bara en halv timme om jag var ofokuserad, mitt svar var ja!

Jag har ett jäkligt stort arbete som ska vara inlämnat imorgon och jag tänkte sätta igång nu men hur ska jag kunna göra någonting undrar jag då?

Det är egentligen mysigt att bara sitta här, det är jätte lugnt och skönt. Sånt här skulle jag behöva göra hemma om det inte vore för att bibblan låg i våran skola, vilket gör att de inte blir lika speciellt.

Jag önskar att jag hade gått ut skolan nu till sommaren då hade jag åkt upp till min moster i ca 1 år och jobbar eller nått.

Allt det jag skriver nu kommer ju säkert låta annorlunda imorgon, missförstå mig inte men igår saknade jag alla mina bröder, pappa, denice, wiggo och marlene, firat. Idag saknar jag ingen..

Jag ska stänga av mina mobiler, gå iväg och sola för det ska ju tydligen finnas nått sketet litet solarium här någonstans iallfall. Sen ska jag gå runt lite här, men först ska jag börja komma igång med mitt arbete.

Min mamma har inte ens märkt att jag har åkt bort, jag var där i löradag när jag kom dit sov hos och på morgonen eller snarare förmiddagen sov hon, eller åtminstonde kolla på tv. Hon har alltså glömt att jag åkt bort för att ta mitt körkort till kungsör som ligger 12 mil ifrån bålsta, jag har bara sagt det till henne varenda ggn vi träffats i över en månadstid och senast i fredags. Men inget samtal eller sms från henne där hon frågat hur det går. Det är åsa i ett nötskal.

Om jag får mitt körkort nästa vecka så har jag iallfall klarat det utan att någon hoppas eller trott att jag ska fixa det, utan någon som helst peppning inte ens från mina föräldrar. Eller jo från pappa, han har verkligen peppat mig, men han har åkt på jobb nu så jag kommer inte höra mycket från han.

Men hade så bra alla ni där hemma!




// Emmelie


Kommentarer
Postat av: Anonym

lycka till semlan! ;*

2009-03-24 @ 15:55:17
URL: http://kerimi.blogg.se/
Postat av: Jug

Du är så duktis så självklart biffar du kortet!

2009-03-24 @ 20:11:14
URL: http://speltoken.blogg.se/
Postat av: marlene

Gumman, jag tror på dig och vet att du fixar detta!! Du måste tro på dig själv!Jag tänker på dig och saknar dig! Kämpa på så har du snart körkortet i din hand. Kramiz

2009-03-24 @ 22:16:23
Postat av: Marre

Skrev nyss men det kom inte med tror jag! Jag tror i allafall på dig och vet att du fixar detta!! Du måste oxå tro på dig själv!Tänker på dig och saknar dig! Kramiz

2009-03-24 @ 22:26:17
Postat av: totte

emmelie känner jag dig rätt så grejjar du lappen utan problem, när du bestämmt dig för något klarar du det ALLTID. lycka till nu gumman! :)

2009-03-25 @ 17:22:43
URL: http://regii.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack alla får se hur det går med allt. Men totte ja helt rätt och du om nån vet ju de hehe, bara det att jag inte riktigt har bestämmt mig för det eller jag vet inte hehe. men tack :)

2009-03-25 @ 20:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0