En fredag och jag är trött.

Jahå då var det fredag igen och jag klagar absolut inte.. Det har varit en otroligt seg dag i skolan, dagen började med estetisk verksamhet där vi har en teater som alla i 2an på bcjf har, det är lite utav tradition kan man säga. Vilket jag tycker är kul att dom har men jag vill bara förvarna alla som ska se denna teater som är Jack the ripper att den kommer att suga minst sagt. Eller suga grejen är bara att tex våran dans som jag är med i där ska vi dansa till lady marmelade, jag är alltså hora i teatern som typ alla andra tjejer också. Dansen är rätt bra med den låten till. Men idag när vi skulle köra igenom hela teatern som den skulle se ut så var de alltså live musik och en som sjunger. Jag säger inte att dom som spelar och sjunger är dåliga för dom är alla jätte duktiga bara de att vi kan inte dansa den dansen till låten i rätt takt så de ska se snyggt ut, det blir typ en jätte lugn ballad. 

Iallfall efter de har jag naturkunskap och sen filmkunskap alltså en lång dag..

Nu ligger jag i sängen med datorn på magen, så skönt att bara ligga här. Ska äta nu när som helst och har precis packat ihop lite kläder, ska snart åka till denice mamma där vi ska föra lite och göra oss i ordning för att sedan gå till rilles. haha jag vet att jag klagar på stället men ändå är jag där. Men det var ju det här vi prata om jag och Nisse att finns det verkligen ingenting att göra en fredag kväll så vad gör man inte? Då duger faktiskt rikards mer än väl.

Fick precis reda på att julia nog också följer med gud så glad jag blev!! Fast ändå fan ta henne, hon ringde och sa nått i stil med:

Julia: men ska ni dit eller? aa okej för att martin ska dit med alla hans kompisar också typ så kul om alla ska dit förutom jag.

haha tack julia för att du vill vara där med oss för att din pojkvän ska dit ;) Men du är söt ändå ska du veta!

Själv saknar jag faktiskt min lilla Firat fast kan tänka mig att han tycker jag är dum i huvudet för att jag gör de, sågs ju liksom i onsdags.. Men så blir det när man tjaffsat lite och är kär höhö..

Jag hoppas jag får kul ikväll iallfall och idag ska jag inte glömma att ta kort, alltså förut var jag och denice största "ta kort mupparna" men nu för tiden tar vi aldrig kort längre.. Kanske är för att det inte är sommar alltid roligare att ta kort när man känner sig snyggare, när man är brun och kan ha sommarkläder.. Åh saknar!

Vi hörs nu ska jag äta och sedan börja min kväll med 2 av mina allra bästa vänner.









Hoppas i får en mysig kvällis
XOXO Emmelie


Kommentarer
Postat av: Jug

Synd att Lili & Susie inte gick vidare... :(

2009-03-08 @ 00:06:00
URL: http://grindercowboy.blogg.se/
Postat av: Jug

Hörruu Emm, du måste blogga lite oftare. :)

2009-03-08 @ 00:15:34
URL: http://grindercowboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0