Blir ett jäkligt snabbt inlägg!

Hej allihopa. Nu sitter jag på ett bibiolitek eller hur det stavas som ligger precis tvärsöver gatan mot körskolan. Alltså jag dör, det är dött i denna lilla håla, ni som påstrå att bålsta är landet åk hit, Vi är storstad mot det här.. Som tur är läste jag på en lapp att dom hade trådlöst internet här åh tack gud! Imorgon har jag bara 2 körlektioner, så under dagen kommer jag nog sitta en hel del här för att plugga skolarbete, faktiskt väldigt mysigt att bara sitta här. Hela natten låg jag i feber och är fortfarande sjuk men jag tror det går åt rätt håll.


Jag ska försöka lägga in någon bild imorgon så ni får se hur hemskt vi har det, vi bor på ett skit äckligt ställe. Vad skulle jag göra utan becca här? Nu måste jag verkligen gå, för hon skicka sms för typ 5 minuter sen och sa att maten var klar, vi ska äta pommes och korv.

Usch känns som om det var flera dagar sen jag var hemma.

Vet att jag har sagt att jag saknar min babe till han en gång på sms en gång på face en gång till pappa och en gång till denice, men jag överdriver inte det är verkligen ensamt här.. Saknar faktiskt nisse också, när jag tänker efter var det sjukt länge sen jag träffa henne! Vi ses nästa helg OKEJ!! Miss you best friend:)

Hejdå alla glada och snälla håll tummarna för att det här ska gå vägen :)

XOXO EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0