Slösa pengar, har ångest.

Hej alla glada..
 jag är trött idag igen, tänkte lägga mig i sängen snart och läsa min bok så att jag blir riktigt trött och somnar tidigt ikväll också.  Idag slutade jag kl 11 men var inte hemma förens 5 tror jag. Satt och fika med Andrea, Julia och Liza sen gick vi till bokhandeln det var jätte mycket rea så jag köpte en bok som heter "Kalla mig prinsessan" Sen köpte jag 2 böcker till Wiggo och en annan bok som heter Kvinnans guide till mannen och på andra sidan var det mannens guide till kvinnan. Kan alltid vara bra att ha haha.

Sen efter det kände jag bara att nej jag är inte nöjd vill köpa mera mera, så köpte ett par gladiator sandaler till sommaren, svarta lackade. Köpte dom mest för att dom faktiskt var i min stl haha, alltså små. Sen köpte jag även en vit tunika klänning som jag också ska ha till sommaren. Fast jag kan inte riktigt bestämma mig ifall den är fin på mig eller inte. Men tror den kan vara fin när man har bruna fina ben och ett par söta skor till.

Men nu har jag ångest, kan jag lova, har ju handlat massa på hm också.. Så nu är de faktiskt färdig handlat under ett tag framöver. Måste verkligen bli lite ekonomisk nu, måste lära mig spara pengar inge kul egentligen att bara köpa och köpa hela tiden och sen är man pank.

Men som sagt nu väntar jag på popcorn ska tända ljus lägga mig i sängen och läsa ur min bok Nattfåk som jag köpte för flera månader sen.




Min bok för 69 kronor ett mycket bra
 köp om jag får säga det själv.


Mina skor för 349 kronor


och wiggos böcker för 30 kronor


Godnatt på er // Emmelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0