Äntligen!!

Nu har äntligen mitt första hm paket kommit, där hade jag beställt en grå jacka, en väska och en leopardscarf. Vet inte när jag kommer använda scarfen men haha. Väskan gilla jag jätte mycket, jackan också så de har jag haft idag : )
Ni kommer få bild längre ner..

Åkte med pappa till arlanda för att hämta en bekant till han, sen när vi kom till bålsta åkte jag och pappa för att träffa fisen men han var så himla arg så vi stanna inte så länge. Så nu ligger jag i sängen och väntar på mat, jag är jätte hungrig.

Förresten har jag gått och fått ont i halsen igen faaan, knaprar massor av halstabletter nu i hopp om att bli bra när jag och beccis drar på söndag ;)

Imorgon ska jag börja packa och leta fram mitt förarbevis det får jag inte glömma, alltså jag tänkte att det var imorgon jag åker eftersom vi var lediga så tänkte jag att det var lördag hehe. Så om inte Firat ska ut med hans grabbar, så himla töntiiigt :) Så ska jag nog ialflall vara med han tror jag om han vill de, fast tror inte han har så mycket att välja på för efter imorgon kommer vi inte ses på 3 veckor. Det kommer verkligen bli så himla skönt : )

Nu ska jag äta äta äta.. 

här är min nya jacka finis va? min väska syns inte men den är också fin.. Ursäkta röran förresten :D



Later // Emmelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0