Vi ska vara allra bästa bästa vänner

Hej snart kommer nisse hit en liten stund, det ska bli kulis att träffa lilla kissen ompa ompa fallerallera. när ni läser det där så ska ni liksom läsa det som en sång det låter trevligare så:)

Nu ska jag duscha och faktiskt fixa mig lite för jag har inte fixat mig på 2 dagar och jag känner bara för att göra det eller fixa och fixa, sätta på mig lite vettiga kläder, platta håret och prova min nya mascara som jag köpt Nivea volume nanodefinition ni vet den där rosa på reklamen. Jag köpte den bara för att den var så billig 89:- om man var medlem på kicks och sen på kvällen såg jag den på reklamen höhö. Så det är inte så att jag köper allt jag ser bara för att det går på reklamen haha.


alltså ursäkta men har vi varit såhär fula? hahah
passa på att kolla noga för när denice får syn på det här så tar hon bort det direkt!
   
alltså jag brukar inte vara kinkig men varför lägger jag upp dom här? haha ingen stil för 5öre
fan vad fula vi var. dock inte nu, vad hände liksom? jag driver ok.

XOXO EMMELIE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0