utmattad

Hej, varför jag inte har bloggat är för att det händer väldigt mycket i mitt lilla liv just nu. Saker jag tänker på för mycket och som tar alldeles för mycket energi.

Men i söndags var jag på visning med min bror på en lägenhet, jätte fin. Jag tror han får den, han ska skriva papper på fredag. Efter det åkte jag med mina 2 bröder och kollade på kfcs match och efter det åkte jag med marlenes familj till skokloster slott, det var verkligen en jätte mysig dag. Dagen efter gick jag upp kl 06:15 för jag har börjat gå på behandling för min migrän och rygg. Min pojkvän som jag tycker om mest i världen var inte så sugen på att skjutsa iväg mig kl halv 7 för att sedan åka hem somna om och efter 1½ timme hämta mig igen haha. Sen sov vi ännu mera och senare på kvällen blev jag sjuk, jag har fortfarande ont i halsen men bortsett från det så mår jag prima.

Jag linus och jacob ska önska oss i önskebrunnen


Jag önska att hjärtis lag skulle vinna och dom vann med 5-0


Jag och marlene, dålig bild men de finns inga andra bilder på oss






Idag var jag i enköping och hade en körlektion, det var lite roligt för att jag tog med mitt papper från vägverket från när jag kuggade i mars och så sa jag allt de där vill jag träna på. Vadå allt det där säger hon och kolla lite konstigt, det du kuggade på var att du hade för hög hastighet i en vägkorsning. Allt det som jag alltså trodde att jag kuggade på var alltså allt det vi gick igenom och som jag klara. haha jag dör, fattar ni vilken lättnad det var eller? Så nu blev jag peppad igen hehe:)

Nu är jag hos marlene och ska faktiskt sova här inatt, imorgon har jag skolavslutning och jag vet inte vad jag ska ha på mig, hmm. Det beror lite på vädret.



XOXO EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0