Godkväll

Okej. Jag har jobbat nästan hela kvällen. Jag har varit hur trött som helst och jag var minst sagt tacksam över att jag fick kila från jobbet runt 24. Super skönt.. Jag promenerade hem och när jag har kommit sisådär halvvägs åker en bil förbi, stannar 50 meter bort, vänder, kör mot mig och slänger sig på tutan. Åkej. Jag ökar steglängden, nästintill påväg att springa in i skogen innan jag märker att det är Julia som kör. Inte kul och inte okej!

Balen då!
Jag hinner inte berätta så mycket men jag tänkte lägga upp lite bilder så ni får kicka på dem. Jag, pappa och Carina har kollat på bilderna precis och både pappa och Carina säger att jag ser väldigt lycklig ut. Vill ni veta? Jag är lycklig!


Jag







Jag och Sam


Malin och Wiking


Julia och Jonas





Andrea, Julia och jag



Petra, Andrea och några fler


Vi



Vi




Jag




Avslutar med den bliden.. Nu är jag supertrött så nu blir det sussis :)


POK Denice

Kommentarer
Postat av: E

Ni var så fina älsklingar! Tråkigt att jag inte kunde vara där! Pusss

2009-06-07 @ 22:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0