Kvällen

Okej. Jag är som sagt hemma nu och jag är ledsen för alla som oroade sig för mig helt i onödan. Helt ovetande kom jag hem för sisådär 40 min sedan och jag hinner inte mer än innanför dörren förens pappa ger mig en rejäl utskällning. Jag ringer mamma och hon näst intill lika arg, även Emmelie och Jennilee..och ja listan är längre än så. Jag har glömt mobilen hemma hos moster och allt är ett missförstånd. Jag var påväg hem medans folk trodde att jag skulle hem till Alan. Jaja..

Jag har (om man bortser från alla arga samtal nu på slutet ) haft en väldrig bra dag. Först var jag i Sigtuna med mormor, moster, Tomas och kusinerna. Det var mysis. Därefter blev det lunch hemma hos moster, sen lite kubbspel. Lite senare körde mormor hem mig. Jag hann inte äta middag utan hoppade direkt in i duschen, fixade om mig och kilade iväg till Natalie. Hon hade midsommarmaskerad., med temat '' så här har du aldrig sett mig förr''. Jag klädde ut mig till en rocker.

Jaja. Nu blir det en dusch. Sen suss.
Natti






Denice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0