Godnatt

Hej.
Det blir återigen ett kort inlägg. Jag har precis kommit ut ur duschen och snart blir det sängdags. Ni anar inte hur mycket jag har längtat. Faktum är att jag har längtat ända sedan jag steg upp i morse.

Men men, så hur blev håret då?
Efter att jag gled in till salongen sisådär en halvtimma försent så klippte Siv en bra bit av håret. Hon slingade även håret med två olika blonda fäger..,och trots att det känns lite ovant med så kort hår så känns det bra. Det känns fräschare och ser betydligt tjockare ut. Sen kanske det i och för sig inte är sådär extremt kort eftersom det fortfarande går ner en bit över brösten men men.. det känns annorlunda i alla fall..
Anlednignen till att jag kom försent till Siv berodde föröverig på att jag inte hade någon aning om vart jag skulle någonstans. Desperat ringde jag till mamma, pappa och Jennilee. Det var givetvis bara Jennilee som svarade men hon var inte till någon hjälp alls. 
Eftersom ena tunnelbanelinjen är avstängd förvirrads jag en aning. Jag satte mig på en ersättningsbuss till Rådhuset. Gick av bussen, kickade ut och kände inte igen mig. Satte mig på bussen igen och åkte tillbaka till centralen. Gick ner till tunnelbanan och åkte till Rådmanstorg eller något sådant. Insåg återigen att jag kommit fel. Tillbaka till centralen. Åkte buss till Rådhuset igen. Traskade i 10 min. Äntligen framme!.. Under hela resan ringde jag mamma 13 gånger, smsade pappa 32 gånger, utan resutltat., När jag dock tillslut fick tag på pappa guidade han mig fram. Om han inte hade svarat hade jag förmodligen virrat runt där än :)

Jaja. Såg just att Lisa lagt ut alla balbliderna som togs under själva kvällen. Synd att jag är för trött för att kicka på dem ikväll...


Hejdå mina vänner. Och godnatt!




Denice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0