HeJ sÖtNos!

Hej sötnos..

Jag kom hem från ett tag sedan, pappa hämtade upp mig och det var faktiskt super skönt att slippa gå. Mina armar är så brända att de gör ont när jag är ute i solen. Inte bra, inte bra. Jag tror att jag ska föröska hålla mig inne resten av dagen samt imorgon. Ska nog sola solarium på onsdag och då är det ju bra om brännan har lagt sig. Dessutom ska jag fixa mina naglar på onsdag. Åh så jag har längtat. Haha! Jag slutade göra naglar för någon månad sedan och jag har nog ångrat mig sen jag tog det beslutet. Nu är det i alla fall dags igen och det känns toppen.

Hur som helst,.. ikväll ska jag jobba och trotts att jag är ledig imorgon så hoppas jag på en hyfsat tidig kväll. Om det inte blir för sent ska jag nog promenera hem från jobbet, är nog rätt varmt ute så det kan vara skönt.

Jaja. Nu orkar jag inte skriva mer.. : )


Hejdå sötnos

XX



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0