Studenten

Hej på er.

Jag är fruktansvärt less på vädret alltså. Jag bestämde igår att jag skulle ut och spinga idag och det suger ju. Gillar inte att springa i regnet..

Sudenten i korta drag då..
Jag kunde knappt somna kvällen innan, precis som jag trodde..så när klockan ringde vid sex på morgonen var jag lite trött. Det dröjde dock inte förens jag piggnade till... Vid 10 begav jag mig till skolan där vi hade typ jordgubbsfrukost och skrev i varandras mössor. Kulis. Klockan 12 hade vi avslutning i aulan och klockan 1 avslutning på programet. På programet fick vi våra betyg och lite sånt. Vid halv två gick vi til cafet och inväntade utspringet. Stämningen var helt sjuk alltså. Ni anar inte! När vi sprang ut träffade jag först alla tjejer. Usch då kämpade jag för att hålla tillbaka tårarna. Haha..Sen vidare till familjen. Det var underbart alltså. När vi stått där ett tag så bytte jag om till mina flakkläder och därefter begav vi oss ner till simhallen där alla flak var. Jag åkte flak tillsammans med media istället för min klass. Jag kände att jag ville åka med mina tjejer och det var verkligen ett bra val för vi hade sjukt kul. Efter flaket åkte jag hem till min mottagning. Eftersom jag var hemma lite tidigare än planerat hoppade jag direkt in i duschen. Efter duschen blev det slagg i en halvtimma. Under halva min mottagning hade jag mjukiskläder, en stor toffs å huvudet och var osminkad. Det blev med andra ord inga bilder. Hehe. I studentpressent fick jag en tv, en bänk, en locktång, smycken, pengar, flytta hemifrån grejjer, underkläder och lite sånt. Tusen tack för det!
Vid 23 drog vi till Rickards och redan då var det väldigt mycket folk. Även där hade vi väldigt roligt..
Hela dagen var underbar. Den spenderades tillsammans med vänner och familj och det var precis så jag ville ha det.




Lite biler











Denice


Kommentarer
Postat av: erica

snygging denice! <3

2009-06-16 @ 21:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0