Tur och lycka

Hej!


Jag har precis kommit hem. Jag har varit och solat, det var väldigt skönt måste jag säga..När jag väntade på att pappa skulle komma satt jag på en gräsmatta och vill ni veta? Jag hittade ett fyrklöver! Jag letade inte ens efter något men endå så hittade jag det. Det kanske var fyrklövet som hittade mig, haha! Jag brukar inte tro på sånt men nu känner jag liksom., ni vet huvudverkstabletter?, jag tror att huvudverkstabletter fungerar om man tror att de ska fungera. Det är väl typ bevisat, man har bytit ut tabletterna mot sockerpiller utan att personen vet om det, men trots det så har personen kännt sig bättre. Nu har jag bestämt mig att det gäller samma sak för fyrklöver. Om jag tror att fyrklöver ger mig tur så kommer de att göra det helt enkelt. Bra va?!   Dessutom kan jag behöva både tur och lycka just nu.



Förövrigt har jag och pappa varit och hämtat partytältet idag. Det kommer väl runt 25 personer till mig på fredag och det är på tok för många för att vi ska få plats runt köksbordet. Vi får verkligen hoppas att det är sol och varmt, trots att prognoserna säger något annat.

Jaja. Det var allt för tillfället. Hejdå!

Denice

Kommentarer
Postat av: Fnosker

eXtensible Open XHTML Outlines

2009-06-09 @ 20:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0