Godmorgon!

Hej honeybee!

Jag kom precis hem. Jag tvingade mig verkligen upp imorse och mina ögon har protesterat hela morgonen,. de ville inte vara vakna. Jag begav mig motvilligt till skolan och direkt när jag kommer ner säger min lärare att det nog inte kommer någon idag. Betygen är ju satta nu,. så vi har inte så mycket kvar att göra. Skönt förstås men endå väldigt irriterande. Då hade jag ju kunnat sova kvar imorse!! Usch.. Ska tillbaka till skolan runt 12.. vi har baldanstränign, great.

Som ni märkte orkade jag aldrig lägga upp bilderna igår så jag gör det nu istället.


Tråkigt nog blev det inte en enda bild från festen..



Utanför grindarna. När man ser på det nu tycker jag det ser ganska mysigt ut men fysatan vad illa det var igår alltså. Kallt, hårt och obehagligt. Inte okej.



Jag sisådär lagom road haha.


Elitloppsinvigningen


Invigningen


Och så kom dimman..


Ballongisar


En trött nisse





Jag tänkte låta bilderna tala för sig själva men för att dra allt i lite korta drag då...
Kvällen började på krogen, vi var där tills kl 2 och drog därefter vidare till solvalla. Vi var framme runt halv 3 och väl där bytte vi om samt hämtade sovsäck och alla sovgrejjer. Vi la upp skiten på marken och la oss ner för att försöka sova. Det gick verkligen inte! Fåglarna kvittrade och allt annat ljud runt om kring störde otroligt mycket. Vi gav upp sovplanerna runt 4 halv 5 tror jag. Runt 6 käkade vi lite och ja..trotts att det många timmars väntan så gick det hela rätt fort. Väl inne på valla gick dagen också rätt snabbt. Jag såg väl inte så mycket på travet måste jag väl säga. Död som jag var tog jag fram min sovsäck, brädde ut den på det lilla utrymmet vi hade och sov i solen. Tro det heller ej men sammanlagt sov jag nog iallafall två timmar. Det behövde verkligen jag.

I det stora hela måste jag säga att det har varit roligt, drygt och tungt vissa gånger men mest roligt. Det kanske inte rikgit är jag att försöka sova ute hela natten eller så men det var ändå kul liksom.

Jaja. med det sagt tänkte jag gå ut i solen en stund. Inte för att jag behöver det men... :)

Hejdå honeybee!

Denice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0