Ut och sola!

Hejsan! Jag vaknade kl 10, faktiskt en jätte bra tid att vakna tycker jag. Inge roligt att sova bort hela dagarna som jag brukar göra under sommrarna, men det brukar börja hända efter 3 veckor ungefär hehe.

Hur som helst, jag ska snart åka hem till mamma eller marlene för att sola, sen ska jag till enköping för jag har körlektion i eftermiddag. Sen ska jag åka hem och kanske inte göra någonting alls vem vet : )

Förresten så förstod jag precis vad nisse menade hehe. Hoppas ni har det bra och att eran dag blir super.

Later XOXO EMMELIE


Förresten sitter jag och kollar flygbiljett upp till moster nu, undra när jag vill åka hmm.

Haha mitt gudbarn och kusin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0