Toktrött

Toktrött

G-g-g-g-g-g-godmorgon!

Jag är i stort sett färdigfixad,. Oj så onödigt det var att ställa klockan så tidigt. Ska kila ner till pendeln om en timme.. Det är bra drygt just nu. Är så galet trött, mina ögon har nog inte rikgit vaknat ännu.., sen börjar jag bli sjuk dessutom. Tror att det är kroppens svar på fredagens lättklädda timmar. Eller lättklätt och lättklätt men jag åkte trots allt flak i shorts och linne. Sen var ju studentklänningen inte heller sådär galet varm precis. Hur som helst, nu sitter jag här med halsont, huvudverk och täppa. Hoppas det bara är morgonsjuka. Jag är alltid sjukast på morgonen förstår ni., fast det kanske alla är?
Förresten så jobbar jag ikväll också..... Sista dagen denna vecka  och tredje sista dagen innan jag går på sommarlov och det känns ju faktiskt bra. Såklart.
Jaja. Nu är det slutpratat.
Hej på er.




Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0