Solen skiner

Hej!

Idag vaknade jag vid 10 ungefär, gick direkt ut och sola och efter ungefär 45 minuter insåg jag hur otroligt tråkigt det var att ligga där ensam. Trotts att jag läste en bok Skumtimmen av Johan Theorin, samma författare som till nattfåk som jag skrivit så mycket om. Hur som helst jag bestämmer mig för att gå upp och väcka min sjusovare, som vaknar lite grann, tillslut lackar jag över att han hela tiden somnar om så jag går ner i hopp om att han ska fatta att nu vill jag verkligen att han ska vakna. Efter en 10 minuter en kvart gick jag ju upp igen haha så låg han i sängen och läste en fotbollstidning. Hallå tänkte jag liksom, då fattade han inte att jag hade gått ner och solat och ändå hade jag bikini på mig. Så den tror jag så mycket jag vill på.

Men sen åt vi frukost och så börja ju det här programmet på 3an the real desperate housewives så då fastna jag framför tvn, sen dess har jag inte varit ute något. Ringde pappa och sa att han skulle hämta mig för en halv timme sen ungefär, för att hjärtis skulle åka och bada med peter och jag ska åka till min farmor och farfar snart.

Så det jag funderar på nu är om jag ska ta och riktigt storstäda rummet, egentligen skulle jag behöva storstäda hela lägenheten, även min garderob och i klädkammaren för mina klänningar och skor. Men det är mycket snack från min sida, annars funderar jag på att göra kladdkaka fast i bullformar ni vet? med lite glasyr på. Det ser så mycket godare ut och är mycket godare, än i en form tycker jag iallfall.


Jag tror faktiskt att det får bli så, vi hörs senare så får ni se resultatet av dom.
XOXO EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0