morgondagens schema

Hej mina vänner, ja alla som jag känner!

Rolig jag är va? :)

Imorgon ska jag först ta hand om min älskade lilla fisunge, Marlene, Denice och wiggo kommer hit kl 12. Marlene ska ju fixa denice balfrisyr och då ska fisen vara med mig. Efter det åker jag med hem till denice är med när hon ska fixa sig osv och sen när hon åker så kommer jag gå hem till min karl, det är ju bara för bra att dom nästan bor grannar höhö. Och sen vid halv 6 ska VI, jag ska tvinga med mig han så vi kan se balen.

Är det såhär du kommer att se ut efter kl 02.00 imorgon? Det vet du att du inte får, du måste sköta dig
Förövrig är det jäkligt sexigt med korsett och stayupps. Love it


Denice kommer att vara finast av alla lätt alltså och julia och andréa. Aaa dom 3 så Sam du ska vara jävligt nöjd att hon sa ja, för du var inte ensam om att fråga precis, nejdu. Så du ser till att göra hennes kväll till den bästa, och jag kommer att fråga henne på lördag morgon hur du hade lyckats och svaret bör bli mer än bra.

Och ja du ska se det här som ett hot!

Ja det var väll allt jag hade att säga:) Ni kommer att få bilder från balen och morgon dagen. Längesen det var bilder nu usch mycket dåligt av mig. Jag anser ju att det är roligare att läsa bloggar med bilder, för att det är ju dom som lockar så man faktiskt börjar läsa. Det är även roligare att blogga själv när man lägger ut bilder.

Nu ska jag faktiskt sova tror jag eller snart iallafall.
XOXO EMMELIE


Kommentarer
Postat av: nis

Hahahah! För det första korsetten var as het så jatack. För det andra, lätt att han ska. För det tredje, fredag kväll inte lördag morgon! ;)

2009-06-04 @ 22:33:34
Postat av: Emmelie

Ja det var den, undra var den är köpt. Ja det ska han.. för det tredje jo lördag. jag vill inte störa dig på din promnight, det är då man ska förlora oskulden och sånt :) Hoppas du lyckas

2009-06-04 @ 22:38:52
Postat av: nis

Ja, hoppas jag också..

2009-06-04 @ 22:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0