mobiltelefon

Hur beroende är du av din mobiltelefon?
Jag har varit utan min mobil i 24 timmar nu och jag känner mig helt tom. Trots att jag har hemtelefon, internet samt pappas mobil känns det som om jag inte kan slappna av. Jag känner mig irriterad och uppstressad över att inte vara kontaktbar. Jag vill att folk som ringer till mig ska få tag på mig. Och jag vill kunna få tag på folk, inte genom internet, inte genom hemtelefonen och inte genom pappas mobil...utan genom min egna! Moster och hennes familj är i stan och därför kan jag inte hämta min mobil. Jag vet inte när de kommer hem så jag vill liksom inte hitta på eller göra något, just på grund av att jag är rädd för att jag ska vara upptagen när jag får tillfälle att hämta min mobil. Alltså jag vet inte. När min mobil typ varit ur funktion har jag inte alls varit lika stressad. Då har jag iallafall den i handen eller i väskan så jag kan titta på den och hålla i den. Haha!  Detta stör mig oerhört mycket och här med erkänner jag att jag är väldigt beroende av min mobil. 
Och så... Nej Alan, du kan fetglömma vadet om att du får ha min telefon i en hel vecka! No no.

vladanumtokyo73022376-1.jpg picture by stylebook18

Denice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0