Min dag

Hej igen. man blir så himla trött av att vara ute i solen.
Jag kom precis innanför dörren, valde att stanna i centrum efter skolan.

Satt först med becca och daniella på finkan och sen gick jag daniella och sofia runt och kollade lite. Jag har idag köpt en jätte fin silver ring från kicks och en typ persika färgad klänning som jag älskade med stort ä kan jag säga. Men när jag kommer hem och provar den så sitter den riktigt fult, den är jätte pösig och konstig så den får jag lämna tillbaka imorgon. Men lite senare gick jag och köpte 2 linnen ett turkost och ett persika färgat, bra färgen nu när man börjar få lite färg.

Så nu sitter jag här och känner mig alldeles trött och seg, funderar på att cykla till ica för att köpa vit choklad, hallon och vaniljstång för att göra pannacotta, mmmh det hade varit smaskens. Förresten så är det så himla mysigt att cykla när det är sol men inte för varmt som nu vid den här tiden.. det trodde ni inte att jag skulle kunna säga va? haha ;)

Ingen bild här inte, men det kanske kommer att komma  upp bilder senare ikväll.

XOXO EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0