JAAAA

Jag har fått min laddare till min dator, så nu kan jag använda den igen YES!

Igår gjorde jag pannkakor och vaniljpannacotta till mig och hjärtis vilken underbar flickvän jag är, sen kolla vi på hells kitchen och efter det gick jag och sov. För jag började tidigt och hade min redovisning tillsammans med beccis som gick bra. Efter det gick Sofia med mig till ica så köpte jag äppeljuice och nybakta frallor till mig och hjärtis så när jag kom hem hoppa jag i sängen en stund till och när vi vakna gav jag han frukost på sängen.
 
Säg vad ni vill men jag anser mig vara riktigt underbar faktiskt. Tycker till och med att jag kan få en ros, haha jag har försökt få han att köpa en röd ros till mig sen i feb och det är så kul varje gång jag påpekar att jag vill ha en. Han är ingen romantiker min hjärtis inte, men det har jag faktiskt blivit van med nu det tog ganska lång tid för mig att förstå mig på den där ungen. Men vad skulle göra han speciell om han var som en massa andra killar i världen :)

Jag har ingen bildis alls men kan däremot säga att imorse när jag cykla till skolan-dåligt väder, när jag cykla hem-dåligt väder. Nu - Super fint väder. Hmm. Förresten så cykla jag på 2 små ungar idag, dom busa i ett led på vägen så putta den ena pojken den andra rakt in i mig så min cykelkorg gick lite sönder och jag tror att nån av dom gjorde sig lite illa, stackarna tyckte så synd om dom. Man kunde verkligen se hur rädda dom blev och deras fröknar var nästan lite dumma mot dom, fast dom blev väll lite rädda dom också kanske därför. Iallafall dom hoppa och skutta sen igen så dom mår nog prima just nu kan jag tänka mig.


Nu ska jag äta lite pannkakor från igår och sen åka för att hämta min teoribok hos mamma.

Maybe Later
XOXO EMMELIE

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh, jag fick också vara med på ett litet hörn där ! :)

2009-06-03 @ 21:06:50
Postat av: Emmelie

haha ja :)

2009-06-04 @ 22:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0