Here i am, once again

Hej! Jag vet att det är denice som står för den stora underhållningen i bloggen just nu. Men jag har inte planerat att bara ge bort den till henne haha, förresten kan man väll inte ens byta namn på bloggen? eller kan man det?

Hur som helst, det är så väldigt mycket i mitt huvud. Jag vet inte ens vart jag ska börja. Mitt liv såg inte ut såhär för ett år sen, jag umgick mer än någonsin med mina vänner. Jag och denice var i norrland, jag kan säga att jag nästan hela tiden hade ett leende på läpparna. Förra sommaren var ren lycka, då tror jag att jag uttrycker mig ganska exakt som jag känner. Jag påstår absolut inte att mitt liv är värdelöst eller att jag vill byta bort någonting, men det saknas nått och jag vet inte vad.

Att jag varit en shoppaholick under våren går inte att ljuga om och det har ju satt sina spår må jag säga. Jag är pankare än någonsin kan jag lova. Under tiden alla gått på stundentskivor och studentfester hit och dit, så har jag suttit hemma för att jag känt att om jag går då så har jag inga pengar. Men jag har ju fan ändå inga pengar, jag beställde en massa kläder på hm som inte ens var en massa, några saker som jag lika bra skulle kunna klara mig utan. Mina 20 000 som jag fick i 18års present är nu nästan slut, bara det får jag ont i magen av att veta. Jag har inget jobb under sommaren och medans alla jag känner ska få åka och ha roligt eller iallfall ha chansen till att få ha roligt så ska jag åter igen stå över för att jag känner att jag måste vara ekonomisk. Det här med mitt körkort, känns ju bara meningslöst jag kommer ju ändå ingen vart.

Anledningen till att jag inte orkar blogga är för att min dator är så äckligt seg och stängs av och allt vad den nu gör, det slutar bara med att jag vill slänga ut den genom fönstret. Jag har inte ens haft data fan i ett år. Så dom senaste 3 ggr jag har bloggat har allt bara tagits bort, vilket har lett till att jag struntat i det.


Så jag kommer komma igen snart, jag måste bara få tillbaka min energi.
XOXO EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0