Hemma

Hejis!


Jag kom hem från skolan för ett tag sedan. Tanken var väl att jag skulle åka och sola direkt från skolan men jag orkade bara inte det. När jag kom hem prövade jag min studentklänning. Oh så fin! Prövade med mössan och allt. Jag är dock lite osäker på vilka smycken jag ska samt vilken frisyr men det ordnar sig.. Men däremot har jag kommit fram till att jag ska sy upp den lite, jag älskade att den var en aning längre förut men nu känns det som om mina ben blir jätte korta., och det vill jag ju inte. Thih.
Ikväll skulle jag behöva plugga men somsagt, är fortfarande osäker på om jag ska jobba eller inte. Om Jennilee ringer och tjatar kommer jag inte kunna säga nej, det kan jag aldrig göra. När hon vill nått till sin egen vinning så ringder hon alltid, trevligt kallsnackar lite, gör mig på bra humör, sen smyger hon lite diskret fram vad hon vill låna eller vad hon vill att jag ska göra. När jag säger nej blir jag attackerad på en gång. Ett nej och jag blir egoistisk och elak förstår ni. Så efter ett tag brukar jag ge med mig. Haha, typiskt!. Nej men det burkar faktiskt löna sig att vara snäll. Jag får ju låna kläder va henne nästa gång, hehe..

Jaja. Nu ska jag sy min klänning sen blir det en dusch.
Hejpåer.

Pok Denice


Förresten, Emmelie blogga!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0