Godnatt

Ah tja foxy!

Jag har precis komit hem från jobbet. Sista dagen! Nu är jag ledig ända fram tills augusti. Toppen! Däremot kommer jag givetvis sakna mina kära arbetsvänner men vi ska ju ses i sommar ändå! Visst ?Haha! 

Vill ni veta vad jag köpte i kista då? Ett par jeans och en bok, precis som jag planerat. Sen fick även en sötis nyckelring samt ett par örhängen följa med hem. Jag reashoppade!, byxorna kostade bara 300, boken 80 typ, nyckelringen 35 och örhängerna 15 kronor. As bra ju..
Jennilee köpte en stor ljusstake , 4 tallriksunderlägg en komihåglappgrejjs och en nyckelring.. Måste väl säga att jag gjorde en aning roligare inköp. Men men..

imorgon ska jag sola hela dagen om jag orkar, kanske kila ner till standen eller något.  Det är ju hopplöst att ligga och sola på gräsmattan. Jag springer in var 10 minut och sen är det dessutom äckliga smådjur överallt.

Jajaa. Tänkte bara säga E,DKUIM!DVJ : )
Ingen fattar, kanske inte ens Emmelie,.. och det är ju riktat till henne så om hon inte gör det så suger de..
Hmm. hur som helst.. Godnatt på er!

Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0