Godnatt

'Hej snygginga...

Det blir ett kort inlägg för jag är tröttis.

Jag har precis kommit hem från jobbet och jag vet inte, jag har varit virrig hela dagen. Inte bra.  Tror jag är för trött och det suger för jag kan ju fetglömma sovmorgon i morgon iallafall.. Klockan ringer vid sextiden.:/ Fast det gör väl inte så mycket just med tanke på att jag ska åka och klippa mig. Det behöver jag verkligen!! Tror jag kapar åtminstone 10 cm. Kanske 15, kanske 20. Okej, nej inte 20. Jennilee tycker att jag ska färga mörkt igen och klippa lugg. Jag är lite sugen men tror jag har för runt ansikte för att lugg ska funka. Däremot är jag lite taggad på mörkt men jag vet ju hur mycket jag ångrade det sist så det blir nog inget. Hehe.. Allra bäst hade varit att färga hela håret i en ljusbrun färg och sen lägga i ljusa slingor men jag tror inte att min frisör tycker att det är den bästa lösningen för mitt slitna hår. Jaja. Det återstår att se helt enkelt.
Nu är det sängdags. Kommer vara toktrött imorgon...

Godnatt vänner små.
Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0