Godmorgon bitches

Godmorgon bitches!
Nu börjar min förkylning verkligen bryta ut. Har sovit väldigt dåligt de senaste nätterna och det är ju inte alls bra. Känner mig lite trött och hängig hela tiden. Jaja. Får hoppas att förkylningen och hostan inte varar allt för länge.. Nu ska jag börja fixa mig, jag och Johanna ska åka till kista. Jag tror inte det blir så mycket shopping för min del men men,..
Förresten? Har jag tagit över våran blogg eller? :O Skäms på dig Emmelie! Hmm.. säg bara till när det är dags för mig att döpa om den till Denice.blogg.se. DeniceBaath.blogg.se kanske.. eller DeniceLundmark.blogg.se. Hmm, det återstår att se.. Nu ska jag kila börja fixa mig lite. Vi hörs senare mina så vänner.




Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0