Godkväll

Hej gullisar.

Jag och pappa har precis varit och lämnat av Jennilee hemma i kungsängen. Jag följde med in till lägenheten tomhänt och kom ut med ett par byxor, en tjocktröjja, en t-shirt, ett linne, en klänning, en väst, en bh, ett par strumbyxor och en sjal. En toppendeal. De mesta av kläderna var givetvis mina så man kan väl inte säga att syster var så där jätte generös men ändå. : ). 
Förövrig så undrade Jennilee om jag kunnde ta hennes pass på Arons imorgon. Jag är tveksam om jag verkligen orkar det men jag skulle faktiskt behöva pengarna. Jag har precis fått reda på att jag kommer få mina skattepengar i augusti/ september och det var ju inte alls vad jag hade räknat med. Det suger. Hehe..


Jaja. Imorgon börjar jag skolan klockan 10. Tror jag faktiskt ska åka bussis på morgonen. Jag har galet mycket skolböcker som ska tillbaka till skolan och vore skönt att slippa gå då..


Jajajaaa. Frågan är om jag ska gå ut och promenera lite, skulle behöva ränsa skallen.. eller om jag ska gå och sussa. Hm.. Förresten så måste jag plinga syster nu.
Hejdå

Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0