Fixtime

Heej, nu är jag hos denice hon håller på att fixa sig. Vi kom hit för ungefär en timme sen från att marlene har fixat hennes hår, hon är så fin så! : )

Jag ska faktiskt också gå dit på eftersläppet kl 10 ikväll, hihi kulis. Tänkte bara äh varför ska jag sitta ensam hemma när alla mina vänner är på bal. Så jag får ta mina röda highheels och någon klänning och gå dit helt enkelt. Kommer ju dock inte alls känna mig så fin som dom andra, men jag är ju faktiskt inte där för att gå på bal jag är bara där för umgås med mina vänner.

Men nu skriker denice på mig att jag måste gå och ta hand om min pannkaka som jag steker. Ni får bilder senare. Hoppas ni får en härlig fredag

XOXO EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0