:):):):):)

Hej på er.
Det ryktas om sol imorgon och det låter ju alldeles utmärkt! Jag ska sola och bli brun, det kan ni ju fethajja^^. Om det dock skulle vara så att solen struntar i att titta fram ska jag städa mitt rum. Som jag tidigare sagt så behövs det verkligen men jag har inte haft någon riktig städlust nu på senaste.
Förresten så hatar jag hosta! Så där på tal om ingenting, hehe. Nej men nu är det så att jag har en extrem rethosta och jag hade min senaste hostattack för mindre än fem minuter sedan. Då slog det mig. Jag hatar hosta! Jag hatar att ha hosta och jag hatar att andra har hosta., inte för att jag känner sympati eller medlidande på något sätt,. utan för att det är tok jobbigt för mig att lyssna på. Hosta borde inte finnas. Varför har man ens hosta? På rikgit alltså, någon som vet? Tell me.

Jaja. Efter en tjockiskväll med sorbe och dumle tillsammans med Emmelie och Jessica blir det sängdags för mig.
Vi ses imorgon, visst?



D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0