En dag med Sanna i solen

Ja, körningen gick bra imorse. Var dock väldigt trött, men jag kom tillbaka vid 9 igen och då var det sängen som gällde. Tills det att Sanna ringde och väckte mig och tur var väll de, för vem vet hur länge jag hade kunnat ligga. Vi åkte iallafall ut till lastberget och sola, det var hur trevligt som helst. Prata som vanligt gamla minnen mm, vi gick ju dock nästan vilse där i skogen men vi fann bilen till slut.

Sanna solar                                                         Jag med mina jäkla skor
            

Känner mig som en blottare
med min cardigan
                                              Vi gick vilse typ
                    

                                      Jag råder er att inte ta med gladiator
                                     sandaler ut i skogen när det är lerigt.

                                     

Nu ska jag snart åka iväg med denice till barkarby, hon ska lämna in sin kamera och byta hennes locktång som hon fick i studentpresent.

För en stund ringde hon förresten mig, och säger:
- Hörru ska vi hyra husbil i sommar?
Jag tänkte bara ööh, husbil denice? Hur många får plats i den liksom? och vem vill köra runt på en husbil och ha ansvaret över alla oss tjejer som då skulle följa med? Inte jag iallfall, haha isf kör jag hellre på att bila och bo i stuga.

En fin idé, men faktiskt inget för mig, förresten när jag var lite så såg jag på efterlyst och då var det en pappa och en dotter som sov i en husvagn och dom dog av att dom brann inne. Och en husvagn och en husbil är ju typ samma sak.


XOXO EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0