Det pirrar i magen!

Det pirrar i magen och jag små ler hela tiden. Helt plötsligt kan jag komma på mig själv med ett leende på läpparna och det känns helt underbart. Jag tar ju studenten imorgon och jag kan inte ens fatta det. Jag kommer inte kunna sova inatt. Verkligen inte.. Ni anar inte hur taggad jag är, full med överskottsenergi. Jag skiter i om det regnar hela dagen, jag skiter i om jag fryser så jag skakar, jag skiter till och med om jag har en ful jävla smink, kläd och hårdag. Det kommer ändå bli perfekt. Såklart det kommer! Och om en enda person i min närhet är negativ, bitter eller tjurig så kommer jag inte att umgås med den. Det kan hon eller han fetglömma. Det är seriöst det enda som kan förstöra min dag men imorgon kommer jag inte tillåta det. Minsta klagomål och man blir utstängd från min studentdag förstår ni.

Förövrigt har jag varit och köpt nya skor. Döheta. Jag kommer vara döhet imorgon. Dock vet jag inte vad jag ska ha på mig på rilles på kvällen. Dilema... men det gör inget.  : )





Denice - Rakt ut i vuxenlivet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0