Det är en dag imorgon också

Ahh tja foxy!

Semlan och fiskis har precis kilat härifrån. Vi har kollat på film tillsammans med pappis. Jag var väldigt trött men det var mysis. Och filmen var hyfsat bra. Förresten hade jag bestämt att jag skulle träffa frida idag, vad hände med de planerna? Jaja,. jag kommer ju träffa henne imorgon ändå. Planerna för morgondagen är lite oklara. Jag vet inte om det blir lunch här hemma tillsammans med Pappa, Carina, Jen och Mika eller om jag följer med mamma, Peder, mormor, moster och kusinerna till Sigtuna. Jag orkar inte vara ute om det regnar och då känns ju Sigtuna lite sådär men samtidigt är det ju bra mysigt där.. Hm,, får se. Senare blir det i alla fall middag hos pappa och sen vidare till Nathalie. Jag tror det blir trevlans. : ).


Förövrigt har jag gjort nya naglar idag. De blev finis.

Nu ska jag gå ut och promenera en sväng. Have a nice night.


Denice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0