Denice blir en prinsessa!!!

Godmorgon!  Hoppas ni alla mår bra, jag ska nu börja klä på mig, fixa mig får jag nog göra hemma hos marlene undertiden hon fixar denice hår.

Denice kommer att vara prinsesslik, hennes klänning är som jag brukar säga mäktig. Haha jag vet hur töntigt det låter, men ni kommer att förstå varför sen. Jag har ju varit med henne vid varje balklännings besök, och jag känner ju denice jävligt bra om jag får säga det själv och vet alltså precis vad som passar henne och vad hon själv anser passa henne. Direkt när vi såg klänningen sa vi båda bara jaa precis en såndär.

Vid andra besöket var hennes mamma med och förstörde lite fy caroline. Nejdå hon rörde bara om det lite i denice lilla huvud. För hon tyckte en rosa klänning som är helt vanlig och rak, alltså den var jätte fin det är inte frågan om de. Men hur kunde hon tycka den framför den röda? Sen hade vi en omröstning jag hennes mamma och pappa, jag såg ju på hennes pappa att oj vilken ska jag välja för att inte emmelie och caroline ska börja skrika på mig för nån kommer göra det. Så jag ger han en lite halv farlig blick som säger att du ska välja den röda sluta nu. han gjorde väll det också men körde endå den här som alla osäkra pappor kör. Men du är jätte fin i båda. JA men vilken var hon finast i?

Hehe vi har så roligt vi, alltså om ni inte förstått det så är ju inte denice familj och släkt som vilken annan kompis familj. För hennes familj är även familj till mig, sådana som man kan vara både snälla och elaka mot fast dom vet att man älskar dom ändå. Förutom denice så henne gillar jag verkligen inte! :)

Nej nu ska jag faktiskt klä på mig, men vad ska jag har för kläder? får ta med mig ombyte eller nått ska ju ändå ha det hela dagen liksom. Hmmmm.

LATER
XOXO EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0