Bloggen

Hmmm okej! Jag har haft bloggtorka och jag vet inte. Det känns lite enformigt att skriva i bloggen hela tiden.. '' Idag har vi varit på stranden, solat badat. Det var helt underbart.''  Det blir ju liksom rätt mycket sånt nu när vädret är underbart!,, kvällarna varierar ju lite såklart men ändå, det blir rätt mycket upprepning... Förra sommaren hade vi ju ett uppehåll i bloggen så jag vet väl egentligen inte om vi orkar hålla igång. Sen känns det ju som att folk har annat för sig på dagarna än att läsa vår lilla sötisblogg. Dessutom har vi också ofta annat för oss och det känns inte som att bloggen ska preoriteras. Dessutom bloggar jag bara när jag vill, Jag bloggar för att jag tycker att det är roligt. Jag vill liksom inte skriva för att jag måste.
Hur som helst. Imorgon ska vi åka till Ekilla och bada igen. Haha.. Jag gillar inte ens Ekilla, solen ligger åt fel håll, man måste sola i en backe, det är fullt med folk och skrikande ungar. Dock är det ändå nice, man träffar alltid folk man känner., vilket såklart är roligt!
Förresten så vet inte Emmelie om att vi ska åka till Ekilla imorgon så jag måste förstås ringa henne och berätta det. Carina erbjös oss skjutts och det var väldigt snällt! Man blir rätt låst när båda föräldrarna jobbar om dagarna. Dags att styra upp det där med körkortet! Jag sa ju sommar 09, visst!  

Jaja!
Nu ska jag kila.

XX Denice


Kommentarer
Postat av: moster

Hej lilla hjärtat, ni kan ju alltid höra med moster om ni ehöver skjuts (inte skjutts) Puss puss luv ya

2009-06-29 @ 22:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0