Ängsö slott

Jag måste bara fråga och säga. har någon varit på ängsöslott det ligger mellan västerås och enköping? Detta är på allvar jag vill verkligen veta. Jag ska åka dit i sommar, det lovade min mamma igår. Det spökar där och jag vet allt om alla sägner där. Åh det kommer bli så spännande, firat anser typ att jag är sjuk och är nog lite rädd för mig. För att jag läser böcker om andra sidan och varenda onsdag ser på det okända kl 20:00 men jag är inte sjuk. Jag är bara väldigt intresserad av sånt där, det har jag alltid varit.


Åh jag älskar slott, dom är så mysiga


Det är spännande erkänn ..

aaa så om någon vill följa med mig dit så kan ni ju bara säga till. Jag har bestämt att jag ska ta med mig min storebror, för jag tror att han tror på sånt där lite halvt men vågar inte erkänna de, sen ska jag ta med nisse bara för att ha någon att prata om de med sen tror jag att hon skulle tycka det skulle vara jätte roligt också. Sen ska jag ta med mig firat för att han ska förstå att det är på riktigt :)

Oj nu måste jag verkligen välja kläder. HEJDÅ

XOXO EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0