AH TJA



Jag var påväg in i duschen för två timmar sedan, tanken var att jag skulle kila hem till Erica. Vi skulle mysa där tillsammans med Jess och Snea. Dock sitter jag här framför datorn fortfarande. Jag har varit inne och läst ännu mer om Au pair och ni anar inte hur gärna jag vill åka. Jag är helt exalterad. Jag har nyss skrivit mitt ansökningsbrev och det roliga är att jag inte kommer söka förens om minst ett halvår. Jag kommer säkert få ändra brevet tusen gånger innan jag är redo för att skicka de men det spelar ingen roll. Hehe.

Hur som helst. Tanken var att vi skulle åka till Fabijans landställe tidigt imorgonbitti men det blev inställt. Det var bara en impulsgrej så egentligen blev det inställt innan vi ens hann bestämma oss för att vi skulle åka helt påriktigt men det suger att vi stannar hemma. Jag såg fakitkst framemot att åka bil i sex timmar, jag såg fram emot kubb och fotboll och fram för allt såg jag fram emot fabijans låssas festival. (Om det var det de var). Haha. Skämt å sido, men jag tror iallafall att det hade varit grymt. Vi får ta det någon annan dag istället helt enkelt.

D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0