Hi girlygirls and babyboys..

Hi girlygirls and babyboys !

Jag har precis kommit innanför dörren, jessica har varit hos mig och jag följde med henne en bit påvägen när hon skulle gå hem.
Idag har vi ätiit middag, bakat bullat samt kollat på film. Vi har haft det väldigt mysigt och eftersom Jessica bara åt 7 stycken bullar så blev det rätt många över., fyra bullpåsar åkte in i frysen för att vara exakt. imorgon tänkte jag ha bullkalas och alla som vill är välkomna!  Jag förväntar mig att vi blir ett par stycken så det vore nice om någon köpte med sig saft. Jag kan bjuda på bullar, kaffe och varmoboj men saften är tametusan slut.  Det blir nog trevlans ska ni se.

Förresten. Jag måste såklart kommentera Jackies inlägg. För det första. Hur i helvete kan du ha så bra minne människa?! Trodde minsann inte att du kunde lösenordet till bloggen fortfarande.. hehe.  För det andra så saknar vi dig också. Emmelie ringde och berättade vad du hade skrivit så fort hon läste det, (åtminstone tror jag det, haha). Kommer du ihåg hur roligt vi hade det när du drog hit på impuls över helgen? Du är galen och vi behöver lite galenskap i vårat liv!


Jakkrit Wikström

Nu ska jag gå och nanna.  XX  Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0