Hejiisiss

Hej på er..

Det blev en lång dag i centrum. Jag mötte upp Shannon halv tre men jag var inte hemma förens för en halvtimme sedan. Shan och jag hade mysigt, vi fikade, pratade, gick i affärer och åt glass. Vid halv fem tog hon bussen hem. I väntan på att pappa skulle hämta mig sprang jag på Linnea och Anna. Därefter köpte jag en marinblå klännig, ett linne, ett par örhängen och nagelackborttagningsmedel. Hade shoppingsug, hehe.. Jag tycker om klänningen jätte mycket men den måste dessvärre sys upp. Kanske tar hjälp av Shan, hon är ju så dukig vid symaskinen! Hur som helst.. efter ett tag hämtade pappa upp mig och min cykel. Vi åkte till tågan och hämtade upp Jen och mika. De ska käka middag hos oss idag. Mysis.


Jen och mika


XX D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0