Hej på er.


Jag kom precis hem. Jag har varit nere och lånat ljudbok på biblan som jag sa. Jag hittade inte Twilight så det fick bli en annan ist, dock minns jag inte vad den hette.. hehe. Jag köpte även en sjal och ett paraply på lindex. Toppen.

Förresten., snart är jag ensam hemma igen, både hos mamma och pappa faktiskt. Det suger att de planerar sin semester samma vecka eftersom jag blir helt, helt själv. Det blir liksom lite tomt då. Vännerna får fylla mamma och pappas plats under den veckan! Sen lär ju dessutom vi hitta på något till helgen, inte sant?


Nu ska jag duuuuschaa, sen plinga semlan..
Puss
D



Kommentarer
Postat av: mammis

..åhh nu får mamma så dåligt samvete! åka bort från sin lilla pärla samtidigt som pappan! Det va väl inte bra! Men mormor o moster e hemma. Älskar dej mitt hjärta!

2009-07-20 @ 23:50:12
Postat av: nis

Hm.. Jag som trodde att någon skulle kommentera hur brun jag såg ut på bilden men inte dåå. Hehe.

Men det ska väl gå bra, hehe jaa i värsta fall får jag flytta hem till någon av dem under ett par dagar. puss och hjärta

2009-07-21 @ 00:36:52
Postat av: Carina

OOh, så brun du är.... hihi

Kramis

2009-07-23 @ 10:41:01
Postat av: nis

Haha, nämen tack! ;) Dessvärre är det bara kameran som luras men det gör tametusan inget! kram kram

2009-07-23 @ 12:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0