Torsdag

Hej mina vänner!

Hur har min dag sett ut?
Direkt när jag vaknade cyklade jag till mormor. Där spelade jag och min lillkusin memori, det var helt knasigt. Min kusin är 9(?) år gammal och jag vet inte, det fanns 30 par memoribrickor sammanlagt. I slutet av spelet hade min kusin 24 par och jag hade 6,.. eller okej, egentligen fick jag bara 4 par, hon sympatigav mig två stycken. Haha! Hur skjutton kan hon ha så mycket bättre minne än mig?!  Jag skyllde på att hon är liten och eftersom jag är storkusin så är det min uppgift att låta henne vinna. Dessvärre var det bara en lögn. Haha.  Därefter åt jag, mamma, jossan och mormor lunch.
Efter ett tag åkte jag hem och fixade mig lite, senare åkte jag och pappa och bytte locktången. Det var verkligen på tiden! Vi lämnade även in min kamera på lagning för tredje gången. Blir den inte hel nu ska vi kräva en ny, jag orkar inte med min cp-kamera längre..
Ikväll då?..
Jag ska inte lämna huset på hela kvällen. Ska bara vara hemma, läsa Gamour, äta chokladglass, se en film samt ta ett långt bad.  Jag är själv hemma så jag ska bara mysa tillsammans med sötkisse. Precis vad jag behöver.


Se hela bilden






-Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0