:)

Godkväll!

Kan man säga godkväll eller är det fortfarande godeftermiddag som gäller? Hm, jag vet inte.. saksamma.

Idag har jag och Johanna lunchat på finkan. Det var mysis. Därefter åkte jag hem till Emmelie. Hos Emmelie spelade jag, Emmelie, Bea, Rebecca och Daniella spel. Vårt lag förlorade och det sög ju., men de va kul, hehe :).

I helgen åker jag till Åland. Emmelies drar dit på ondag och jag kommer på lördan eller söndan.  Jag måste pinsamt nog erkänna att jag aldrig har varit med Emmelie till åland, vi har kännt varandra hela livet och halva hennes släckt bor där,, så det är illa., men jag ser fram emot att åka, tror det blir toppenkul!

Förresten.. Mina visdomständer börjar komma. Eller okej, rättelse. Min visdomstand börjar komma. Jag känner bara en tand och det är konstigt., Man måste väl iallafall få två tänder om man ska få något! Haha. Jag har dessutom hört att de ska göra väldigt ont när visdomständerna kommer och trots att jag inte kännt någon verk änn är jag lite oroligt. Vill inte ha ontis.


Nu ska jag kila

Hava a nice evening.

Denice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0