I dream days away

Godkväll mina vänner.

Jag och pappa har precis kollat på film. Vi såg Till jordens mittpunkt eller något sådnat, den var rätt bra faktiskt.. Man kunde se filmen i 3D men det orkade vi inte göra. Hehe.. Nu ska jag nog hoppa i säng snart, jag är galet trött och imorgon ska jag ställa klockan. Vi ska åka till stranden klockan 10. Jag är lite osäker på vart vi ska åka men det återstår att se..





Imorgonkväll ska jag till kungsängen. Dessutom har jag bestämt att jag ska sova hos Jen och Mika. Hoppas att jag får det. Jag har dessutom bestämt att vi ska laga fattiga riddare eller amerikanskapannkakor till frulle dagen efter. Det var jätte länge sedan jag åt de.. tihii..



Jahaappps. Jag undrar när Martin kommer tillbaka till Sverige. Han sa att han skulle komma idag men jag har inte hört något från honom. Hm.. Vore kul att träffa honom innan jag börjar jobba igen. Lite mer än två veckor kvar, sen börjar allvaret. Eller njaa allvaret och allvaret. Hehe.. :)




Nu ska jag kolla på en till film tror jag. Eller jag ska sätta på en film och sen slötitta lite. Jag ska nog se Twilight. Den är så galet bra! Ni anar inte hur mycket jag längtar till tvåan kommer ut. Jag och Emmelie ska gå och se premiären, det är bestämt sedan länge.!

Hi handsome






Nu ska jag kilaaarååååååå

Puss och godnattis

D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0